Společnosti DODO se daří rozšiřovat své služby v Maďarsku


0 0 votes
Hodnocení článku

Technologicko-logistické společnosti DODO se po úspěchu na domácí půdě daří své služby rozšiřovat také do řady evropských zemí, přičemž jednou z dosud nejúspěšnějších expanzí je ta maďarská. Během dvou let fungování se společnosti podařilo oslovit nejsilnější značky napříč segmenty – od maďarských poboček sportovního řetězce Hervis, sítě drogerií Rossmann a lékáren BENU, až po KFC. Vozový park DODO na maďarském trhu čítá téměř dvě stovky aut a kurýři rozváží zboží či potraviny nejen v hlavním městě Budapešti, ale prakticky ve všech větších maďarských městech.

Společnost DODO se dlouhodobě snaží své kompetence a služby přizpůsobovat aktuálním trendům. Vlivem rostoucí konkurence v e-commerce i vyšších nároků ze strany zákazníků, se tak soustředí především na zlepšení rychlosti a přesnosti v doručování a na snižování uhlíkové stopy městské logistiky. Cílem DODO v následujícím období je na maďarském trhu dále posilovat, etablovat se ale chce také na dalších. V současnosti se intenzivně věnuje zejména expanzi na německý a rakouský trh, kde firma aktivně buduje lokální management. Firma pak úspěšně působí také na sousedním Slovensku, v Polsku či Bulharsku.

DODO vzniklo v roce 2015 jako start-up se službami osobního asistenta. Firma postupně rozšířila svoje služby v oblasti logistiky a spustila rozvoz v největších českých městech. V roce 2018 firma expandovali na Slovensko a do Polska.

 

ZDROJ a foto:

DODO


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 1,92921 s | počet dotazů: 207 | paměť: 20347 KB. | 18.04.2024 - 23:53:33