Partnerské stránky: Simpsonovi.Blog | Rick a Morty | Domacírady

Rekonstrukce podchodu a nástupišť zkomplikuje přístup na vlakové nádraží v Berouně

Na probíhající stavbě Optimalizace trati Beroun – Králův Dvůr budou 19. dubna zahájeny stavební práce, které omezí přístup cestujících na nástupiště. Po dobu čtyř měsíců, až do 15. srpna 2018 nebude přístupný podchod z výpravní budovy na 1. a 2. nástupiště a obě nástupiště se budou rekonstruovat.

„Po dobu rekonstrukce budou zřízena dvě provizorní nástupiště, přechod přes koleje a náhradní trasa pro cestující s rampou vně budovy. Přístup bude umožněn na 3. nástupiště a dvě nová provizorní nástupiště po přechodu, který bude střežen dopravním zaměstnancem Správy železniční dopravní cesty. Přístup na nástupiště 1 a k vlakům z Rudné a Rakovníka bude zajištěn po levém rameni schodiště z podchodu a chodníkem podél budovy vymezeným koridorem,“ popsal plánovaná omezení ředitel stavby Jaroslav Bašta.

Správa železniční dopravní cesty zahájila rekonstrukci traťového úseku z Berouna do Králova Dvora. v délce 5,7 kilometru 17. března 2017. Stavba za 2,2 miliardy korun je ze tří čtvrtin financovaná z evropského programu „Nástroj pro propojení Evropy“ a zahrnuje vedle celkové modernizace železniční stanice Beroun také zvýšení traťové rychlosti a modernizaci zabezpečovacího zařízení. S jejím ukončením se počítá v říjnu 2019. Zhotovitelem prací je sdružení firem pod vedením EUROVIA CS. V rámci optimalizace dojde ke zvýšení traťové rychlosti na 160 km/h, modernizaci zabezpečovacího zařízení a úpravám, jež umožní rychlejší průjezd vozidel s naklápěcí technikou.

Zdroj: Beroun


Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,28747 s | počet dotazů: 167 | paměť: 32034 KB. | 17.09.2021 - 09:49:15
X