HoppyGo hlásí výrazný nárůst poptávky po sdílené mobilitě


HoppyGo app
0 0 votes
Hodnocení článku

Hledání alternativních možností pro cestování a velký zájem o dovolenou v tuzemsku se výrazně promítl na rostoucí poptávce po sdílené mobilitě. Podle platformy pro sdílení aut HoppyGo meziročně vzrostl zájem o rekordních 81 %, průměrná délka zápůjčky se prodloužila na 4,2 dne a zvýšil se i počet registrovaných uživatelů, který přesáhl hranici 100 tisíc. Rekordní čísla zaznamenali také pronajímatelé, kteří si mezi sebou rozdělili přes 15 milionů. Nejvyšší poptávka byla po vozech střední a vyšší střední třídy, zásadní boom zažily také minivany a obytné vozy. Dle studie IPSOS uživatelé na peer-to-peer carsharingu HoppyGo dlouhodobě nejvíce oceňují komfort, flexibilitu, finanční dostupnost i ekologický rozměr a otevřenost celého konceptu.

Sdílená mobilita nabídla v průběhu minulého roku bezpečnou alternativu městské mobility, ale také rozšířila možnosti cestování na dovolenou, kterou většina Čechů strávila v tuzemsku. Uživatelé si na platformě HoppyGo v souhrnu vypůjčili auto na více než 38 tisíc dní (104 let), což je ve srovnání s rokem 2019 více než 80% nárůst. Vzhledem k velkému zájmu o využití sdílené mobility vzrostl o 52 % také počet registrovaných uživatelů na celkových 106 619. Druhá, neméně důležitá skupina pronajímatelů aut, si na HoppyGo meziročně rozdělila více než 15 milionů korun. HoppyGo přitom není doménou pouze Prahy a dalších velkých měst. Díky dynamickému růstu dnes nabízí automobily v 70 ze 76 okresů České republiky, tedy ve více než 240 českých obcích a městech.

Vzhledem k opatřením proti šíření nemoci COVID-19 řešila většina Čechů v minulém roce letní dovolenou po vlastní ose, čímž vzrostl zájem o alternativní služby. „V průběhu roku jsme vytvořili cestovatelskou landing page, která obsahovala široký seznam doporučení na nejlepší destinace a zážitky spojené s cestováním v České republice. Zároveň na platformě přibyla řada nových pronajímatelů aut, díky kterým jsme rozšířili vozový park o 31 % na 2 365 vozů a uživatelé si tak mohli vždy vybrat vůz podle aktuálních potřeb a ihned vyrazit. Tím jsme akcelerovali trend, který s HoppyGo sledujeme již od začátku, tedy příklon k individuální, dostupné a flexibilní mobilitě v momentě, kdy ji lidé potřebují. Jednoduše a bez složitého papírování s námi lidé cestovali například na dovolenou v komfortním kombi s nízkou spotřebou, sportovním kabrioletem na víkend nebo obytnou dodávkou uzpůsobenou pro kemping,“ uvedl Robin Švaříček, CEO HoppyGo.

ZdroJ, foto: CEO HoppyGo


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,35329 s | počet dotazů: 212 | paměť: 24532 KB. | 19.04.2024 - 01:24:07