Když počasí dovolí, pak budou pokračovat práce na dálnici D1

Ředitelství silnic a dálnic je připraveno pokračovat v modernizaci dálnice D1 mezi Měřínem a Velkým Meziříčím  již tuto sobotu 23. Ledna.  Jednalo by se o etapu, v jejímž rámci by došlo k provizornímu rozšíření levého jízdního pásu (směr Praha), aby na něj mohla být převedena doprava v režimu 2+2 jízdní pruhy v průběhu modernizace pravého jízdního pásu (směr Brno).

Práce na této etapě budou probíhat za dopravního režimu 2+1+1. Před zahájením samotných prací je třeba ještě zhotovit provizorní vodorovné dopravní značení a osadit dočasná svodidla. Toto je však možné pouze za příznivého počasí. Práce a z toho vyplývající dopravní omezení proběhne ještě v době, kdy na tomto úseku běžně probíhá zimní údržba. Byla připravena metodika, která zajistí, že při běžném množství sněhových srážek udrží naše technika všechny čtyři jízdní pruhy sjízdné pomocí pluhování a solení. V případě extrémního sněžení, kdy by se při pluhování začaly vytvářet podél dočasných betonových svodidel nebezpečné sněhové bariéry, bude v tomto úseku ve spolupráci s dopravní policí zastaven provoz v obou směrech, a sněhové překážky odstraní fréza. Uzavírka by si v takovém případě vyžádala zhruba 4 hodiny.

Data o stavbě D1 modernizace – úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí západ

Hlavní trasa:

Délka: 7200 m (km 134,014–141,200)

Kategorie: D 28/120

Plocha vozovek: 201 600 m2

Počet stavebních objektů: 40

Projektant PDPS: Dopravoprojekt Ostrava, spol. s r.o.

Zhotovitel: Sdružení EUROVIA CS, a.s. a STRABAG a.s.

Cena stavby dle smlouvy: 1 030 001 868 Kč (bez DPH)

 

Zdroj: ŘSD


Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 1,95824 s | počet dotazů: 190 | paměť: 19229 KB. | 24.02.2021 - 20:46:02