Spolupracujeme s:  Kritiky.cz | MujTip.Info | ČSKR.CZ | X-Box-hry | Simca's web

Rekonstrukce podchodu a nástupišť zkomplikuje přístup na vlakové nádraží v Berouně




Na probíhající stavbě Optimalizace trati Beroun – Králův Dvůr budou 19. dubna zahájeny stavební práce, které omezí přístup cestujících na nástupiště. Po dobu čtyř měsíců, až do 15. srpna 2018 nebude přístupný podchod z výpravní budovy na 1. a 2. nástupiště a obě nástupiště se budou rekonstruovat.

„Po dobu rekonstrukce budou zřízena dvě provizorní nástupiště, přechod přes koleje a náhradní trasa pro cestující s rampou vně budovy. Přístup bude umožněn na 3. nástupiště a dvě nová provizorní nástupiště po přechodu, který bude střežen dopravním zaměstnancem Správy železniční dopravní cesty. Přístup na nástupiště 1 a k vlakům z Rudné a Rakovníka bude zajištěn po levém rameni schodiště z podchodu a chodníkem podél budovy vymezeným koridorem,“ popsal plánovaná omezení ředitel stavby Jaroslav Bašta.

Správa železniční dopravní cesty zahájila rekonstrukci traťového úseku z Berouna do Králova Dvora. v délce 5,7 kilometru 17. března 2017. Stavba za 2,2 miliardy korun je ze tří čtvrtin financovaná z evropského programu „Nástroj pro propojení Evropy“ a zahrnuje vedle celkové modernizace železniční stanice Beroun také zvýšení traťové rychlosti a modernizaci zabezpečovacího zařízení. S jejím ukončením se počítá v říjnu 2019. Zhotovitelem prací je sdružení firem pod vedením EUROVIA CS. V rámci optimalizace dojde ke zvýšení traťové rychlosti na 160 km/h, modernizaci zabezpečovacího zařízení a úpravám, jež umožní rychlejší průjezd vozidel s naklápěcí technikou.

Zdroj: Beroun

Další články z IZDoprava.cz

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
X
Přidejte si IZDoprava.cz na facebook a žádný článek Vám neunikne.
Rozhovor s Lubomírem Smékalem na Kritiky.cz
Rozhovor s Lubomírem Smékalem